Ako som dojatá


Milí, drahí (ostatní nie, pre vás tento post nie je),

som poctená. Vôbec som si nemyslela, že mám skalných! Ďakujem za vaše milené slová a maily – môžete mi aj častejšie písať, vždy keď vidím novú poštu v blogovej schránke, srdce mi poskočí (a nie je to infarkt)!

Tak, to by sme mali, vysmrkajme sa a odložme kapesníčky, dem dál.

Včera som mala hodinu s mojím učiteľom klavíra. To je taká zábavná vec, učiť sa s niekým navzájom, lebo vždy sa jeden krčí a druhý sebavedomo vysvetľuje a potom sa role vymenia. Sťažoval sa, že mu to už nemyslí ako za mlada a že všetky otázky k veci mu napadnú až po hodine a tak som mu nakázala, nech mi zavolá, keď mu niečo zíde na um, pohoda jahoda.

Potom som mu odporučila, aby si učivo pozrel pred spaním, že vtedy sa najlepšie ukladajú informácie do pamäte a decentne som poznamenala, že učenie sa cudzích jazykov je skvelá prevencia chorôb ako Alzheimer (stareckú demenciu som radšej nespomínala, nechcela som ho uraziť, chápete).

A on mi hovorí: “Hej, večer sa to učiť a ráno si to zopakovať…”

A ja že: “No to je ideálne…”

“Len si musím dať pozor, aby som sa do vás nezamiloval, lebo potom budem myslieť na vás a nie na gramatiku…”

Okrem iného sa mi stihol zveriť, že jeho žena už umrela. Ak začne žartovať o svadbe a manželoch (do šľaka, minule sa ma pýtal, či som vydatá!), začnem byť mierne znepokojená.

Na klavír hrám stále otrasne, lebo čo? Lebo necvičím. (Každý so štipkou sluchu by mi zaklapol prsty do piána, keby ma počul…) Ale už začínam chápať stupnice a 5-kruh a 4-kruh. (Nie, neviem vysvetliť, čo to je. Ale systematizuje to akordy a je to velice logická vec.) A rozlišujem dur a mol, ou jé! To je učiteľ podľa môjho gusta, vie podať teóriu zaujímavým spôsobom.

Mimochodom, prišla som potom domov, akurát som si dala večeru a už mi zvoní telefón; vraj: “ako sa toto vyslovuje?” Ehm…dúfam, že sa mi podarilo vzbudiť genuínny záujem o jazyk. (Nie ten, čo mám v papulke, potvory drzé.)

Spievam po dvoch mesiacoch o niečo lepšie než na začiatku, občas sa mi darí aj správne dýchať, aj mi to zvučí v bránici a v nosných dutinách (to je inak bohovský pocit), len by ma zaujímalo, čo do Krista tí speváci robia so slinami? Vy viete? Povedzte!

Dnes som mala pre zmenu hodinu s jedným z mojich obľúbených žiakov, áno, presne s tým, do ktorého som tajne zamilovaná, on mi bohužiaľ nič o láske nerozpáva (čo je, ak uvážime jeho rodinný status, vlastne veľmi pozitívne), len sa na mňa usmieva tým kolená-podlamujúcim úsmevom mužov, ktorí si tak celkom neuvedomujú svoju nadpozemskú príťažlivosť. Ech, dobre, to by ma pripravilo o posledné zbytky mojej profesionality.

Potom som bola načerpať trochu zelene do lesíka, s kamarátkou a jej chlapom. (Poviem vám, niektoré páry sú fakt čudné, ale o tom inokedy.)

(Ježiš, tento post začína byť nejaký desne nudný, nezdá sa vám? Ešte čítate?)

Krista Boha. Na koniec vám dám skvelú radu (vpravde neoceniteľnú!):

Viete, ja sa v rámci novoročných záväzkov pokúšam sa lepšie o seba starať. Do tejto kategórie okrem jogy (na ktorú už som sa stihla vysrať, prepáčte za výraz, ale som za to naštvaná sama na seba), klavíra a spevu (kultivujeme umeleckú stránku duše, ktorá doteraz strádala na úkor racionality)(a rozvíjame zakrnelé horné čakry, hahaha, eh, no ono to vlastne nie je až také smiešne)(ale ja chcem ľúbiť, ľúbiť, ľúbiť celý svet a aj si budem, aby ste vedeli!)(Teraz sa inak trochu hambím vám nakladať takéto veci, keď, ehm, toto je len druhý príspevok na tomto blogu…no…)(toto je už posledná zátvorka, fakt)(no dobre, tak ešte jedna…) spadajú aj pravidelné návštevy kozmetičky. Momentálne mám hrozný ksicht (čo je od prírody dosť nefér, lebo okrem iného práve aj ovulujem (škrabem steny) a ako mám podľa nej počať decko? S týmto bordelom na tvári? Ojojoj. To je vlastne prírodná antikoncepcia.) a keďže už som otestovala, že biely jogurt je desný zázrak…

No, poporiadku. Cesnak je prírodné antibiotikum, víme. Takže som usúdila, že taká maska s bielym jogurtom, medom a cesnakom je to pravé riešenie na moje problémy!

Ježiši Kriste, ale keďže som sprostá jak táčky, naflákala som do tej jednej dávky (t.j., lyžička medu a lyžička jogurtu)(musela som inak použiť ovocný, lebo žiadny iný nebol po ruke…ale bol bio a to ovocie bolo naspodku, takže to nevadí, môžete to obočie dať zase dole) celý jeden strúčik cesnaku, a nebol práve malý, lebo ako, som si tak myslela, keď už, tak už, ne?

A to bol fail. Viete čo, keď to budete skúšať, toho cesnaku stačí fakt troška. Asi možno pol až štvrť strúčika. Malého. Vydržala som to mať na tvári asi dve minúty a to ja vydržím bársčo. Ale štípalo to tak brutálne, že mi normálne búšilo srdce. (Asi ako pred prvým rande s niekým, koho fakt chcete, ale bolo to o dosť menej prírodné príjemné.)(Prírodné to bolo dosť, chápete, bio jogurt, akože, mala by som mať pleť sviežu ako jahôdky.)

Takže čo? Plačky som si to zmyla a namiešala si jogurt s medom bez cesnaku, aby sa chudera kožka spamätala zo šoku. Ale ja sa nevzdám, som presvedčená, že ten cesnak je výborný nápad. Len asi možno by stačilo, keby som si ho rozkrojila a pred spaním si tým potrela kožu…hm…či myslíte, že aj z toho zdochnem?

Čo na seba plácate vy? Kto vám povedal, že vás miluje? A pre koho vám srdce usedá?

10 thoughts on “Ako som dojatá

  1. já na sebe plácám tea tree oil a trochu to pomáhá, zkus to. Nikdo mi neřekl, že mě miluje, a srdce mi pro jednoho usedalo (kecy, srdce to nebylo …), ale už mi spadly šupiny z očí – je to pablb. Nevadí, chlapů je dost. Lovu ZDAR!

  2. ďakujem, za tento receptár (príma nápadov), v pondelok mám rande a už druhý deň usilovne premýšľam, ako zo seba spraviť osobu, z ktorej dotyčný nebude chcieť spustiť zrak (to už som, ale vždy je čo vylepšovať)- doteraz sme sa videli vždy len v prítmí pivničnej vinárne :)
    som zvedavá, či sa ti podarí rozdýchať experimenty s cesnakom :)

  3. závidím ti, že doučuješ vzrušivých a pohľadných týpkov:D ja mám vždy šťastie buď rozmaznané decká alebo nudných 30ročných ITčkárov ktorí mi lezú na nervy ešte viac ako tí zasrani:P

  4. a chcem sa spýtať k tomu cesnaku. :D hmm…za akú dobu z pokožky vyprchá tá aróma? je lepšie robiť takéto pleťové pokusy keď človek pol dňa nikam nejde?

    • Hm, ja som si to dala na večer, keď už som nikam nešla, je fakt, že to trochu asi cítiť…tak asi ako keď krájaš cesnak, tak ti zostane trochu na prstoch…ale z tváre to rýchlejšie podľa mňa vyprchá, lebo to iba trochu nanesieš, nevtieraš to až tak veľmi a zmyješ to potom, hm, čo ja viem…ideálne podľa mňa pred víkendom večer, keď sa na druhý deň nikam nechystáš, aj keď do večera to podľa mňa vypáchne.

Čo vy na to?

