Silence is golden


Je mi treba viac lásky v mojom živote. Alebo aspoň psychedélie. Takej tej farebnej kvetinkovej. To je ako láska, len vám to nezlomí srdénko.

(Preto som napchala do čarovnej hudobnej skrinky zo šesť výberov Sixties a zo päť Beatles albumov. Šípim, že mi to prospeje. Áno, takým sa ja zapodievam, keď sa načim učiť na štátnice.)

Som konštantne nervózna, zúrivo si odhŕňam divo rastúcu burinu ofinu z očí a škúlim do poznámok. V práci som nesústredená a sotva vnímam. Doma ma do nepríčetnosti privádzajú susedovie psiská, ktoré sústavne vreštia. (Majú šťastie, že si tu nedržím strelné zbrane.)(Pamätáte na tú ľudovú piesenku, že Pod horou, pod horou, čierne psíča breše…? Tak tie miestne beštie by som do tej hory vyviezla a tam nech si skučia bárs aj celú noc.) Napokon, v noci tu vreštia mačky. Máj, lásky čas. (Studený máj, v stodole raj.)(Ehm, prepáčte, nechala som sa uniesť.)(Mohol by ma niekto uniesť…ale nie hocijaký špinoš, lež šarmantný muž v maske napríklad.)(Nie, pančucha na hlave sa nepočíta za masku. Ani kukla.)

Hm. Moja mačička sa tvári rovnako rozladene ako inokedy, chuderka, keďže je sterilizovaná, asi to po nociach nepizúka ona. Nevertheless, všetkých vás pozdravuje. (Viď obrázok. Keby ju v noci prevetral nejaký kocúrisko s natrhnutým uchom, určite by tak nezazerala.)Image

A na záver. Dnes som počúvala Davida Bowieho a ako som tak na neho pozerala…viete čo, je krajší než niektoré moje spolužiačky. (Po facke, ale je to tak. Zvlášť keď sa namaľuje.)

3 thoughts on “Silence is golden

  1. tu ku si robila ty? to je fakt drapa? ak ne, tak vyzera presne ako ona, akoze ten pohlad a ten hlod k tomu…ale ona si mozno mysli aj nieco ako “chod do pice”.
    btw bowie…poviem len: chacha. pravdu mas.

Čo vy na to?

