Sťažnosť na lampáreň


Oddávam sa čiernemu zlatu. Obcujem s bohom kofeínu. Vo všetkých podobách.

Postihla ma predštátnicová frustrácia a počítanie (na prstoch, humanitný odbor, spomínate si?) prečítaných klenotov zlatého fondu R-istickej literatúry mi spôsobilo mierne kŕče v žalúdku. Čo do Krista som robila tri roky, keď som toho urobila tak málo?

Aha, už viem. Dva roky vzťahu na diaľku plus tri roky štúdia súbežne s prácou na spôsob voľný-čas-je-prežitok.

Ale poďme k pointe. O tri dni štátnicujem a nič neviem.

Teraz ma ospravedlňte, idem sa hodiť rybám.

5 thoughts on “Sťažnosť na lampáreň

Čo vy na to?

