Hajde


Mám titul (odteraz si prosím oslovovať ma “Vaša Jasnosť”) a to napriek tomu, že som si vytiahla tú najhlúpejšiu otázku na svete. Druhé dve boli v pohode a obhajoba bola malina. Trepala som a trepala a dúfala, že už ma konečne zastavia. Jeden zo skúšajúcich (ten, čo asi najlepšie rozumel mojej práci) tam sedel, kýval hlavou zo strany na stranu a gúľal očami, až som si hovorila, že ktovie či je high alebo či až také bludy rozprávam. Lebo totiž, viete, obhajobu som si vôbec neprichystala (nestihla som, ehm) a tak som o svojej bakalárke rozprávala štýlom “čím dlhšie súvetia, tým menšia pravdepodobnosť, že niekto zbadá, že to, čo rozprávam, nemá vôbec logiku” – a zdá sa, že to fungovalo.

Prisámvačku, keby som bola dáka zaprášená aristokracia a mala erb, moje rodové heslo by znelo “Hmlisto a obšírne”. Po latinsky, samozrejme. Niečo ako “Caliginose et verbose”, ale moja latinčina je bohužiaľ mrzáčik, tak neviem, či sa to tak ozaj povie. Pravdepodobne nie.

Odvtedy kultivujem promiskuitný alkoholizmus (chlastám každý deň s niekým iným, len dnes som musela absolvovať nepríjemne dlhú rodinnú návštevu a večerný program opadol ako voda v Dunaji) a vyhýbavo odpovedám na správy typu “musíme sa ešte stretnúť predtým, než odídeš!”, lebo, jednoducho, je ich priveľa. A nie každého mám chuť vidieť, všakver.

A odchádzam za dva týždne. Smer Bangkok. Vraciam sa v septembri.

Dámy a páni, cítim v kostiach, že sa tento rok opäť budem schuti smiať, spálim sa , ošúpem, zmoknem, stratím sa, ošťastniem, zamilujem sa a v duchu sa budem točiť dokola ako súfijský mystik. S nohami na Ceste je to všetko vždy jednoduchšie.

6 thoughts on “Hajde

  1. Taktiku “čím dlhšie súvetia, tým menšia pravdepodobnosť, že niekto zbadá, že to, čo rozprávam, nemá vôbec logiku” vyskúšam aj ja :D
    Závidím ti tvoje cesty a prajem mnoho zážitkov o ktorých nás snáť budeš pravideľne informovať!!!

Čo vy na to?

