Latentná láska


Budím sa o piatej. Moje viečka odbijú spánok, celkom znenazdajky; odrazu je mi horúco a páli ma čelo. Posadím sa a triaška mi pripomenie nespánok mnohých nocí.

Nepomyslela som na teba dlhé dni, no dnes ťa uvidím. Tvoje ostro rezané pery. Tvoje katalógové oči, akoby ich niekto vystrihol a upravil vo Photoshope len preto, aby si ma podmanili. Budeš pozorne počúvať, čo hovorím a ja budem opäť nervózna – budem prehnane dbať na svoj prejav, nohu cez nohu, v chvejúcej sa ruke držať capuccino, ktoré mi so samozrejmosťou kupuješ týždeň čo týždeň.

Nakloním hlavu, absolútne sústredená na tvoju dikciu, predstaviac si, ako sa tvoj jazyk dotýka tvojho podnebia, keď zvučne vyslovíš hlásku “n”, ako sa letmo spoja tvoje pery pri emku, ako privrieš viečka a medzi obočím sa ti vytvorí vráska, keď sa na mňa úkosom pozeráš a hovoríš…

Budem sa červenať a budem ťa opravovať, požiadam ťa, aby si zopakoval vetu. Do zakladača vložím tvoj test, neskôr ho vyberiem a prejdem po ňom prstami, premýšľavo si obliznem hornú peru. Prezradím ti niekoľko tajomstiev, pretože medzi nami nie je sklo ani hodváb.

“Jebala by som ho,” poviem večer kamarátke.

Miesto toho si s tebou podám ruku a usmejem sa, “à la prochaine!” a odkráčam. Neotočím sa ani raz. Nemyslím na teba pred spaním, na to mám iných…ale raz do týždňa si stredom môjho sveta, sama neviem prečo. Dúfam, že o tom nemáš ani najmenšieho poňatia.

3 thoughts on “Latentná láska

  1. Takychto ma podla mna kazda z nas. Vies, ze za istych okolnosti by to bol ten pravy…keby sa tam hore niekto nerozhodol, ze nebude, ale stretnut ho v zivote musis :) Tiez mam takeho jedneho ;)

Čo vy na to?

