Ako potešiť ženu


Keby mal môj vyhľadávač povolené pamätať si, čo som kedy hľadala, vedel by hneď, o čo ide. Escapelle, Postinor, tabletka po, RU-486, cena interrupcia.

Poobede som si v drogérii kúpila test. Chcela som si dať aj vytlačiť spoločnú fotku do rámika na stôl, no usúdila som, že predavačka nemusí vedieť, kto je otcom.

“Mešká mi to, ale u nás sa vraj nepredáva tá tabletka po do dvoch mesiacov, no brala som antibiotiká aj som pila alkohol, takže nie je o čom uvažovať… Potrat stojí okolo 370,” písala som nádejnému otcovi.

“Te amo,” povedal, “ak potrebuješ, pošlem ti peniaze.”

Predstavila som si, ako v utajení ráno cupitám na kliniku. A ako skúšam niečo zatajiť drahej matke…to som zavrhla v zárodku. Matky vždy všetko vedia, či im to poviete, alebo nie. Predstavila som si vyčítavé pohľady kamarátok, z ktorých sú niektoré v túžobnom očakávaní. A “Ty máš ale nervy!” mojej sestry, prednesené nesúhlasným tónom.

Potichu som zliezla do kúpeľne, nacikala do pohárika a s uľahčením pozorovala jediný tmavoružový prúžok, ktorý sa objavil.

Spokojne som spláchla a naliala si plný pohár Chardonnay.

Máločo poteší študentku viac než jeden prúžok na ocikanom papieriku.

10 thoughts on “Ako potešiť ženu

  1. te amo, jak z telenovely, chachacha, skoda ze neni argentincan. a nevolaj ho samster!!! to je strasne, to slovo pouzival obstarozny SBS-kar z orsay, vzdy si nanho spomeniem, to je taky dedkovsky slovnik, pls volaj ho mi amor, alebo hocico gycovite :D

    a inak – jedna ciarka dobra, dve ciarky zle. keby daco, neic na potrat radsej si kup letenku a ja to tu z teba vyzurujem, ved vies ;-) a este si popri tom aj uzijes zabavu :D

  2. Postinor nepoznam, to co je? :D Na racku v lekarni som ja natrafila na SUPER typka, ktory sa ma pytal uplne podrobnosti (ako, ne o tom sexe ale vsetkom pred nim a po nom) a ratal to na dni a potom sa postazoval ze oni sa s frajerkou snazia 4 roky a furt nic.. Perfektny bol, kebyze si nabuduce nie si ista, chod tam, on ma pohotovostne :D

Čo vy na to?

