(Pré)fiction


Som (c)hladná a moje (v)lásky (vy)padajú ako trstina po búrke. Že vraj sa to zase dá do (po)riadku, že zase budeme na jar sedieť na (zá)hrade a hompáľať (hraj)nohami, obzerajúc (po)voľné la(sto)vičky.

Moje (ro)sníčky sa zelenajú ako (roz)jarná pažítka.

(Roz)márnosť (še)divá, ne(o)púšťaj ma!

Nie je všetko zl(at)o, čo sa blyští.

Ruže na (po)líčkach možno vystreliť ako tie (pa)pier(k)ové, le(n)ž(e) nie vzduchovkou, ale (d)laňou.

Nad(v)ránom (sa roz)plyniem v (po)malom tempe(ramente).

Koľko kará(fiá)tov má (di)amant?

Chceš ma(slo)?

(meta)(morfo)Lógi(k)a navráva, že…čo?

A teraz vy(slovte to, po čom tú)žite!

3 thoughts on “(Pré)fiction

Čo vy na to?

