Café d´un soir


Nikdy som nechápala, čo je inšpiratívne na fotografiách so slovom “Inspiration” v titulke. (Obzvlášť keď na nich bola vyblednutá palma.) Inšpirujú ma vône, vietor, jazdy v električke, sex (ako každý, aj ja sa rada pozerám do očí druhého pri orgazme, lebo je v nich všetko, čo potrebujem chcem vedieť), spôsob, akým chodia ľudia v kabáte (celkom inak než bez neho) a chvíle, keď mi niekto hladká nahý chrbát a ja môžem snívať.

Pri pohľade na obrázky, ktoré niekto vybral a označil za inšpiratívne, ma nenapadá nič. Vlastne, väčšina obrázkov je príliš konformná definujúca na to, aby ma inšpirovala.

Moja inšpirácia sa ohlasuje čudným pocitom v chrbte a napäím v pleciach. Niekedy elektrinou v prstoch, chuťou zavrieť oči a pošúchať si viečka, pretrieť obočie.

Dnes je deň sivý, pomalý a ako stvorený na sviečku s jazzom; som započúvaná do cinkania šálok a rozhovorov v Café Paris. Cítim vláčne potešenie pozorovateľa, ktoré sa mi rozlieva v bruchu presne tak, ako zvykne láska. Pri spodných rebrách, kde ma v lete boleli ľadviny. Teraz cítim okolo pása príjemné chvenie, ako niečie ruky.

Som trošku ospalá a mám chuť sa pred spaním tíško pomilovať. Vlním sa ako vodná hladina a túžim, aby sa do mňa ktosi ponoril. Chcela by som si ľahnúť do chladných bielych páperových perín, len na malú chvíľku, kým sa neohrejú teplom môjho tela. Mám radšej žlté svetlo než biele a pripadá mi, že niet príjemnejšieho miesta v novembri než práve kuchyňa, cez ktorej okno svieti lampa ako roztopené maslo.

One thought on “Café d´un soir

Čo vy na to?

