Príprava na smrť


Otec: “Dnes som bol otcovi na hrobe. To by si neverila, koľko hrobov má tie tabuľky, že vypovedaná zmluva.”

Mama: “Ľudia to nechcú platiť, čo? No keby to mama nemohla zaplatiť, tak to zaplatíme my, nech nám to zostane, nech aj nás je kam pochovať.”

Ja: pleštím oči.

Mama: “Ty sa nesmej, som čítala v novinách, že za tri roky už nebude kam pochovávať. Hentam je deväť miest.”

Ja: “To je ako poschodový hrob?”

Mama: “Neboj, tam sa aj vy zmestíte. Teda ak sa poponáhľate…”

Otec: “Aj viac sa zmestí, ak mňa vysypete niekde, ako som chcel…”

Mama: “Dobre, ja si spravím peknú dovolenku.”

Otec: “No keď ma vysypeš do mora, tak sa so mnou môžeš stretnúť vždy, keď pôjdeš…”

Mama: “Líška, mňa vysyp niekde v Indii teda, alebo tak.”

Otec: “V tej hnusnej špine?”

Mama: “Ale čo. No dobre, alebo tak ma vysyp tam, kde tata.”

2 thoughts on “Príprava na smrť

Čo vy na to?

