Drafts & Post-its


Image(via https://www.facebook.com/thispageisaboutwords)

*

Strácam svoju hmotu, projektujem sa do virtuálnych svetov, šírim sa signálmi, prenikám žiarením obrazovky. Nestrácam podstatu? Môj hlas je olúpený o plnosť mp3 formátom, moja tvár je rozpixelovaná. Stala som sa duchom. Z obrazovky na mňa hľadia hlboké rokliny, hlbšie než zo zrkadla. Komu patria?

*

Chcem ležať na stole, divé vlasy rozprestrieť po bielom obruse a oči zaviazať hrubou čiernou saténkou. Donaha vyholenú pičku zakryť exotickými kvetmi a do pupku vložiť jahodu pokvapkanú medom. Okolo môjho tela rozsypať lupene kvetín a ovocie a vo vzduchu vôňa vzrušenia. Chcem, aby si vypil pohár ťažkého vína a niekoľko kvapiek nechal stiecť z tvojich úst do mojich, ako vtedy. Aby si oblizol červeno narúžované pery. Aby si odhodil kvety z môjho lona a vydýchol horúci vzduch, keď sa špičkou jazyka dotkneš môjho klitorisu. Tak sa cítim. Hedonisticky. Na to mám chuť. Tvoje dva prsty v mojej úzkej. Ako vtedy…

*

Ako sklenenka, čo sa kotúľa dolu schodmi – taká je moja bolesť. Zdá sa celkom drobná, no napokon sa vždy roztriešti a ja si na nej porežem prsty i oči.

Čo vy na to?

