(Už mám všetkého)Po krk.


A vy? (Dnes začínam od konca.)

Ja (ďakujem za opýtanie) som trochu v pohode a trochu v sračkách. Za posledný týždeň som si dovolila zo štyri krát stráviť noc v nalievárni a potom som musela počúvať výchovné kecy, akoby som nevedela, že jednou z podmienok prežitia je sem tam sa vyspať. Veď dobre, povedala som alibisticky, chodím von s ľuďmi, čo sa so mnou dokážu baviť aj o niečom inom než len o tom, že som naničovatá a nedodržiavam želanú frekvenciu upratovania. Obzvlášť iritujúce je to, keď mi o vysávaní a utieraní prachu káže moja mama, ktorá ani poriadne nevie, ako zapnúť vysavač. (U nás upratuje primárne otec.) Vlastne som ju už roky nevidela s prachovkou.

Mne, naproti tomu, je jedno, keď mám na kresle kopu neposkladaným šiat, pretože takéto veci jednoducho prehliadam. Keď sa niekomu nepáči, nech neleze do môjho dúpäťa. Trápia ma filozofické problémy sveta a moje trasúce sa stehná. Navyše, pivo prospieva ľadvinám. Najmä Plzeň.

Lenže vec sa má tak, že v stredu som oplieskala VŠETKO, čo som mala v peňaženke (a nebolo to málo), vyslopala mrte borovičiek a pív a ani som sa netackala. Vážení, mám problém návyk! Toho som sa vždy bála, pretože akonáhle máte návyk, miniete na alkohol oveľa viac peňazí. Na druhej strane, preriešila som s LL všetky vzťahové záležitosti, zhodnotili sme, že je všetko riadne na piču, potľapkali sa po ramenách a ráno sa pobrali spať do svojich respektívnych príbytkov.

Lenže moja náladová sínusoida je vo vrchnom limite (či ako sa tomu hovorí) len dokiaľ sedím v bare a inak mi je celé dni smutno neveselo. “Ticho, ty šlapka,” bavím sa so svojím srdcom, “toto nikam nevedie…” (Ale veľmi to nepomáha.)

Moja mama si zjavne myslí, že môj Novio je prechodná fáza a poukazuje na to nevhodnými poznámkami. Úryvok z konverzácie:

“Kde si zase bola celú noc?”

“S kamarátom sa rozišla frajerka, tak som ho utešovala.”

“To si ho ako utešovala? Tak aj ty sa teraz rozídeš?”

“Choď do riti.”

(…)

Je zrejmé, že tieto rozhovory majú vždy nepríjemnú dohru. Ale čuduje sa hádam niekto, keď sa ma dotkne, že komentuje našu spoločnú fotku slovami: “Ako sa vytešuje z teba…ako Tarzan a Jane…” !?

Ale na záver, aby ste si nemysleli, prihodím niečo na zveľadenie optimistického svetonádoru:

Chcete vidieť líštičku strkať hlavu do piesku snehu? Ak sa vám nechce pozerať celé video, prekliknite si na cca 2:09. To vám asi postačí.

Dovi dopo.

5 thoughts on “(Už mám všetkého)Po krk.

  1. ja nemám návyk. teda, trochu. inak ak sa chceš opiť rýchlejšie a lacnejšie, tak si pred nocou vonku daj nejaké sladké dužinaté ovocie (lekárska rada)
    ps: myslím si že komentár v zmysle Tarzan a Jane nie je zlý, mne bol povedaný trochu krutejší.. ehm…..”Hagrid v najhorších časoch a Hermiona” :P

  2. hagriiiiiiiiiiiiiiiiiid neee :D
    hej podla mna tarzan a jane neni vobec zle, zas nebuc az taka precitlivela, ale to s tym utesovanim by ma nasralo…fakt si poslala vlastnu matku do riti? :D uf. chudera. vidis, ake to ma tazke uz cele roky, co si nepamatas ako sme raz dospeli k zaveru ze jedna jej dcera sa taha s obstaroznym nemcom a druha sa rozhodla prihlasit na religionistiku a stat sa posukom? tak maj s nou zlutovanie, teraz sa to otocilo, jedna jej dcera odisla do nemecka aby sa stala posukom v call centre a druha ma navyk a juhoamericana, to je predsa dost na kazdu matku, uznaj :D

    a ja mam tiez navyk, pomaly…alebo ani ne navyk, ale som na nejlepsej ceste a ani ma to nesere. a som v srackach a neviem co so zivotom a este som aj na mizine. uf, ale stale si hovorim, ze kto si co zasluzi…a snazim sa s tym bojovat.

    • No mne to s tym Tarzanom pripada ako keby chcela naznacit, ze do Kolumbie este nedorazila civilizacia a ziju tam na stromoch…pricom ona o Noviovi nic nevie (ne ze by sa obtazovala sa ma na nieco spytat, maximalne tak hadze podryvacne poznamky). A ano, poslala som ju do riti, hento je len vynatok, ten rozhovor trval dlhsie a jeho hlavnym obsahom bolo, ze si nemam co chodit von kedy sa mi zachce, ale mam byt doma a upratovat. No a navyse mam pred kramami, takze som nasrata uz a priori.

Čo vy na to?

