Nie je odveci dať si poldeci


Dúfam, že sa zajtra najebete aspoň tak, ako ja minulý týždeň (či kedy). Mala som tu kamoša z Brazílie a v rámci ukazovania mesta som s ním pila varené víno, varenú medovinu, pivo a borovičku. Bol to skvelý večer v delikátnej spoločnosti a v závere mi A. kúpil vodu, počkal, kým som sa vyzvracala na to pódium pred Manderlákom a odprevadil ma na autobus. Inu, gentleman.

Už dlho sa vám chystám niečo povedať, ale ešte stále som si ten koncept v hlave celkom neujasnila a tak opäť ostaneme pri planých rečiach.

Bolo by pekné priniesť nejakú neošúchanú bilanciu na tému “rok sa s rokom zišiel” a bla bla bla, lenže všetci vieme, že sú to len kecy (nie je “c” náhodou mäkká spoluhlásky? tak píše sa teda keci?) – ja osobne, keďže poznám jednu filozofiu, podľa ktorej cyklický čas (teda že rok skončí a začne druhý a tak dokola) slúži na vnútornú obnovu a že koncom cyklu je všetko naopak a vládne chaos (a preto sa pri oslavách konca roku kedysi páni prezliekali za otrokov a opačne)(aspoň sa to tvrdí), tento čas využívam na nadmernú konzumáciu chleba s kačacou masťou (vlastne to bola husokačka) a kyslými uhorkami. Diétu možno držať po celý rok a toto je rovnako dobrá výhovorka, prečo sa nekresťansky nažrať, ako každá iná. Keď sme pritom, idem si dať linecký koláčik, počkajte ma tu.

Medzičasom som si vybavila víza do Indie a to napriek tomu, že som zle vyplnila formulár (ale kto sa v tom dočerta má vyznať) – odchádzam za necelé dva týždne. Hm. Niežeby som sa netešila, lenže som akási flegmatická a ľahostajná a zase mám problém ráno vôbec vstať z postele. V nedeľu ma zobudil priamy prenos omše z rádiobudíka, viete si to predstaviť? A ja som taká uondaná, že som radšej počúvala tie reči dobrú polhodinu, než že by som to rovno vypla. (No dobre, bola som mierne fascinovaná rečníckym prejavom pána farára, bolo to dosť smiešne. Ale na môj vkus mudroval príliš dlho, akoby nevedel, aké sú limity ľudskej sústredenosti.)

Ja to však viem a preto vám dám na záver už len jednu silvestrovskú radu:

Nekrájajte mrkvu najebaní, lebo si ufaklíte kus nechtu ako ja. A sotva pritom vyzeráte ako Jamie Oliver, aj keď sa tak cítite.

One thought on “Nie je odveci dať si poldeci

  1. hahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. hrcat NA podum rulz!
    india ruzl, tak s ates ty truba.
    kecy sa pisu s tvrdym (napisala som picu namiesto pisu, to asi preto ze to slovo pouzivam castejsie, automatika), lebo to je ceske slovo a cesi setko dopletu a nevedia ani co je prepac a lekvar.
    a prejav pana farara…no comment.

Čo vy na to?

