Katalogizácia nádeje 2014


Tento rok konečne zmením svoj život.

Nie, neprestanem jesť (ani v noci), nezačnem držať diétu a pravdepodobne ani nezačnem cvičiť (ani na klavíri, bohužiaľ).

Tú radikálnu zmenu docielim tak, že sa presťahujem na iný kontinent.

A budem žiť, ako ja chcem. Budem mať veľa skvelého sexu, budem chodiť viac tancovať než piť, no tiež sa budem viac oddávať omamným látkam a alkoholickým nápojom. Budem veľa pracovať.Pravdepodobne budem chodiť viac do prírody.

Na nepodstatné veci sa vykašlem, budem sa obliekať extravagantnejšie (začala som hneď dnes tým, že som si dala modrobiele pásikavé gate a šál v žiarivých farbách kolumbijskej vlajky), aby som nezapadla v dave krásnych žien a viac sa flákať. A vykladať si nohy na stôl a nebudem nosiť opätky a hotovo. Budem veľa čítať a menej sa trápiť. (A nebudem, nebudem a nebudem sa cítiť previnilo kvôli mojim rodičom. Môj život, moje rozhodnutia.)(Ale zase nebudem úplný zmrd a budem im pravidelne písať.)

Zbavím sa slovenského negativizmu a nebudem viesť morózne reči.

Začnem tým, že v nedeľu odletím do Indie.

ImageObrázok som nakradla na internete.

7 thoughts on “Katalogizácia nádeje 2014

Čo vy na to?

