Opcionálny titulok


Okrem toho, že v dnešný deň umrel Stalin a narodil sa Mercator (to je ten, čo ako prvý nakreslil mapu guľatej zeme (a celkom dobre, lebo aj námorníci to používali, aj keď on nikdy na mori nebol, tak ktovie, ako to vypočítal, tie uhly a čiary všetky) a vymyslel, že séria máp sa bude volať atlas)(akurát že veľkosti nemal veľmi presné, napríklad Antarktída je v skutočnosti menšia a India väčšia), je dnes aj Popolcová streda. Znamená to, že všetci, ktorým ešte kresťanský cit nezakrnel, by mali držať pôst.

A čo v tom je akože pre nás? pýtate sa a ja odpovedám: “Popravde, nič.”

My pôst nedržíme, naďalej sa kŕmime, odmeňujeme sa za dokončenie prezentácie pred polnocou šálkou kakaa a džgáme sa treskou a syrovými niťami. No a čo, chudí ľudia majú viac vrások. (A tak im treba.)

Medzičasom sa mi všetky historky z Indie zdajú nudné a obohrané, keďže som ich rozprávala na niekoľko repríz už tristo razy (razov? ráz? krát??), takže si budete musieť počkať, kým ma prikvačí nostalgia.

Ale keďže tento blog je za posledné dva mesiace ako pole neorané, prípadne zarastená záhradka (podobne ako moje od Silvestra nevytrhané nohy, to s vami urobí vzťah na diaľku), asi to príliš neprekáža. Moji pravidelní čitatelia už isto aj tak ušli do teplých krajín nejakého fashion blogu.

Mimochodom, máte nejaký dobrý tip, ako sledovať mnoho blogov a neutopiť sa v nich? Ja momentálne sledujem cez The Old Reader, ale poviem vám, je to tak nahovno, že ani link sem na nich nedám. Vaše návrhy uvítam hlasným jasotom!

3 thoughts on “Opcionálny titulok

Čo vy na to?

