Take it easy.


Alebo: Tento článok nie je pre naivky.

* * *

Ale čo má žena robiť, keď je jebnutá?

Na to, samozrejme, neexistuje odpoveď, nie, nie, pretože existuje celá paleta odpovedí! (Vedeli ste, že paleta sa po anglicky povie “gamut”? Dosť divné, nie?)

Ženy ako ja to obvykle riešia tak, že sa posúvajú ďalej a ďalej, zošalievajú viac a viac…a zošalievaním rozhodne nemyslím, že odmietajú vyjsť z domu bez šálu, hoci aj takú kamarátku som mala. A kľúčovým zistením v tomto procese je samozrejme to, že nie je cesty späť. (Čiže ďalšie klišé.)

No.

* * *

Moja kamarátka má chlamýdie (nie tá ošálená, toto je iná) a cudzie gaťky v pracom koši sú na otázku “Odkiaľ sa vzali?” asi lepšia nápoveda, než 50:50 z Milionára.

“Ale to neznamená, že sa na to teraz vykašlem, len proste…” objasnila mi minule situáciu, “keď ja ho aj chápem, akože, ja poslednou dobou nemám veľmi chuť na sex…”

“…ale tak kondóm by si dať mohol, ne?”

* * *

Ďalší sa mi zveril, že keďže sa už roky stará o svoju psychicky chorú ex (ktorá chce, aby boli opäť spolu), neverí, že si nájde normálny vzťah. A že jeho mama by chcela, aby sa oženil s tou, s ktorou práve chodí. Tá síce zjavne psycho-ex toleruje, ale na druhej strane sa mu s ňou nepostaví.

* * *

Tretia hrá rolu špinavej-kurvy-rozvracačky-rodín. Samozrejme otecko polročného decka je v tom nevinne a celé je to jej chyba. Popri hojnom komplimentovaní jej zadku už takmer rok hádže aj perly ako “Ale ja ich neopustím.” Jeho frajerka pred časom na otázku o sobáši odpovedala: “Načo, aby sme sa mohli za polroka rozvádzať?”

* * *

Existuje niečo, čo muži neznášajú viac než žiarlivosť?

A existuje niečo, čomu ženy veria menej než svojej intuícii?

4 thoughts on “Take it easy.

  1. pasáž: “ďalší sa mi zveril…” mi niekoľkými vetami niekoho pripomenula :D musela som si to prečítať 2x, aby som sa uistila, že to nie je ten istý človek a že sú tam isté odchýlky :D
    a niet nad kamošky, ktoré prežívajú takéto “drámy”…a ja sa momentálne zabávam na cudzom dramatične, keďže, musím zaklopať, mne sa už dlhšiu dobu nič podobného charakteru nestalo, a som rada, že si v súčasnosti vychutnávam pokojný život bez zbytočných kravín :)

    • Môžem ťa uistiť, že je veľmi nepravdepodobné, že by to bol ten istý človek, aj keď nič nie je nemožné :-) Vlastných kravín mám plno, ale lavírujem medzi obsedantnou potrebou všetko vytrúbiť a pocitom, že nemusí každý vedieť všetko…ech.

Čo vy na to?

