Večerné správy


I.

Chcela som napísať: posledný, s kým som sa vyspala, kým som stretla Novia, mal iniciály PS. Potom som si uvedomila, že som na niekoho zabudla. Ten niekto – v posteli bol nanič a ešte aj pointu mi pokazil.

II.

Keď nabudúce budete namiesto seminárky písať kokotiny na blog, možno vás uteší, že niektorí trávia čas napríklad natáčaním videí o špecifickej konštitúcii panenskej blany: klik.

Zaujímalo by ma, čo v USA robia na biológii; myslíte, že im púšťajú aj takéto? Lebo viete, multimédiá na hodine, to je dnes free&cool&in.

One thought on “Večerné správy

Čo vy na to?

