Nervy mám!


Moja hladina adrenalínu siaha po strop a čochvíľa vyrazí dieru do strechy ako nejaký emocionálny gejzír. Mám podozrenie, že som zabudla zbaliť niečo dôležité, lebo v batohu mám ešte stále miesto. (Ale čo? Mám spacák, stan, saténový župan, podväzky, aj depilátor, tak čo to môže byť?!) Každých päť minút si pripomínam, že mám ešte v chladničke antiku. Lepšie povedané, stoh antiky v navlhnutých krabičkách, lebo v chladničke sa na zadnej stene zráža voda. Vďaka bohu za tie príroduvraždiace nepriedušné plastové vrecúška.

Liečivá som nadžgala do kozmetickej taštičky kabely a napokon ich nebolo až tak veľa, to len tie krabičky majú veľa vzduchu.

Pretriedila som staré kokotince zakladače a vyhodila kopu papierov; všelijaké výsledky vyšetrení s nápisom “Odniesť kožnej lekárke”, listy o prijatí na gymnáziá, vysokú, do kúpeľov, o prijatí prihlášky, zdvorilé odmietnutia prijatí na gymnáziá, bankové výpisy spred štyroch rokov, letáčiky o možnostiach kreditných kariet, návody na samovyšetrenie prsníkov…dokonca aj výsledky Monitoru 9 (!) a nejaký diktát.

Stihla som sa rozlúčiť s celou rodinou (fajn, tak okrem jedného bratranca) a vyobjímať väčšinu kamarátov.

Nestihla som spratať klavír, rozlúčiť sa s L., ani nechať si nafotiť akty. (Som chcela a myslite si, čo chcete. Dúfam, že sa v Kolumbii príliš nevyžeriem, ako mi sústavne hrozí moja drahá mať.)

Mám nervy. Nemôžem spať. Čo musím ešte urobiť?

One thought on “Nervy mám!

Čo vy na to?

