Revival


Ak ste si mysleli, že katastrofické predpovede došli naplnenia a ja už medzičasom hrdlačím v bordeli (a tešili sa na pikantné príhody kolumbijskej prostitútky-bloggerky), asi vás sklamem. Po mesiaci v Bogote konštatujem, že:

– život vo veľkomeste sa mi hovadsky páči

– je dobré mať cestovné poistenie a ešte lepšie je, keď sa vám podarí ochorieť ešte kým ste turista

– aj v Kolumbii (na súkromnej klinike) sa vám dostane dobrého ošetrenia – to zahŕňa napríklad aj ploskú telku a zle nadabovaný film o Ferrariovcoch pre ľudí v čakárni

– kolumbijské LSD stojí za starú belu

a iné pikošky.

Napríklad dnes (lebo zajtra je sviatok práce a teda voľno – lenže ja nemám prácu a tak mám voľno stále, takže ma to až tak nenadchýňa) je voláka žúrka dákeho časopisu, lebo ja neviem čo a keďže Novio je kamoš s voľakým odtiaľ, ideme na žúrku časopisu. Všeobecne všetci Noviovi kamoši sú voláki umeleckí – hudobníci, maliari a odevní dizajnéri, ktorí nám radia, ako nabatikovať záclony.

Aby ste si ale nemysleli, že žijem životom bohéma (iba sčasti), dodám k tomu, že minule nám vypli plyn, lebo minulý nájomník nezaplatil zloženku, podchvíľou nám vypadáva elektrina (a s ňou internet, ale tie už sme zaplatili) a dnes som zaplatila namiesto našej vody susedovu. (My sme byt 112 vo vchode 3 a sused je byt 312…a poštu si vždy treba vypýtať na vrátnici.)(Hej, máme vrátnicu, strážia si nás ako oko v hlave.) Hádajte, kto vyberal poštu, keď nám dali tú nesprávnu zloženku…ech.

2 thoughts on “Revival

Čo vy na to?

