Výkrik do tmy


Práve umieram a tak je rozhodnutie, čo je tá posledná dôležitá vec, ktorú treba pred smrťou stihnúť, celkom jasná; treba o tom zablogovať.

(Dúfam, že vám od radosti minimálne lyžička zabehla, lebo článok po slovensky tu nebol už tristo rokov. Ani po swahilsky, či ako sa ten krásny jazyk píše.)(No to je jedno.)

Vlastne vám mám toho toľko čo rozprávať (a také, čo by ste závideli), že vôbec nemám o čom písať. (Veď preto je tento blog spustnutejší než ochlpenie starej panny.)

Všimli ste si, že sa zmenil wordprešový editor? Viac sa mi páčilo, keď mi fandil, že yay, zase si publikovala dáku zlátaninu, gratulujeme!

Tie časy sú však preč. Internet je čierna diera a ja nie som žiadny Hlas od sporáka, aby mi fandil aj niekto iný, než môj vlastný editor – a tak ma zmiznutie generických pochvalných slov ranilo.

Mimochodom, som späť na rodnej hrudi, s devízou napísať tento rok diplomovku. A naučiť sa základy ruštiny. (V Azerbajdžane sa to vraj celkom hodí.)

A teraz ma ospravedlňte, idem hniť do postele. Kým tu ďatlujem, mohla som mať vysmrkaných už aspoň 5 (slovom päť! Po turecky peč!) (hygienických vreckoviek) kapesníkov.

Do piči, kam zmizlo také to, že preškrtnúť text? Človek sa ozaj už na nič nemôže spoľahnúť.

3 thoughts on “Výkrik do tmy

Čo vy na to?

