Zápisky lenivej báryšne


Mám predkrámovú depresiu. Mala som pms a cítila som sa ako handra a teraz mám ms (nie majstrovstvá sveta!) a cítim sa ako mokrá handra. Ak potom nebodaj nastane aj po-MS, budem sa asi cítiť uschnuto.

Sedím si tu pred monitorom nahá a tučná ako nejaká indická bohyňa ničiteľka a zalievajú ma vlny bezúčelovej sebaľútosti. To je niečo ako bezúčelový úver. Dajú vám ho, aj keď ho nepotrebujete a dokonca nechcete.

Pred mesiacom som sa vydala a ešte stále spracúvam dojmy; už som si aspoň zvykla hlásiť sa do telefónu novým menom a zmenila som podpisový vzor v banke.

Aby som moje nové cudzinecké meno uchránila od prechyľovania, v žiadosti o sobáš som sa prihlásila k cudzej národnosti. To vám dávam ako tip, keď budete mať v merku nejaké cool priezvisko, ktoré s koncovkou -ová neznie až tak bombasticky.

Moje nové meno znie ako značka talianskych kabeliek a topánok. S takým menom by som mohla otvoriť aj butik. A nazvať ho Le butiq, lebo jebnuté názvy imitujúce postmodernú vyprázdnenosť metapojmov teraz frčia.

Z iného súdka: Tento týždeň som začala písať diplomovku.

.

.

.

To bol zlý žart. Ani trt makový som nenapísala, stále mám len štruktúru.

V skutočnosti som sa tento týždeň začala učiť po rusky. Zatiaľ neviem žiadne nadávky, iba že “úžasná tvár” u nich znamená niečo ako ohavná beštia. A ženšina a mužšina sú žena a muž, haha.

Takže keď vám nejaký Rus v bare začne rozprávať, že ste úžasná, spozornite. Môžete mu odvetiť: ty tvar!

6 thoughts on “Zápisky lenivej báryšne

Čo vy na to?

