Skakavený január


Vrchol januárovej prokrastinácie nastáva, keď odkladáte prípravu na skúšky tým, že píšete diplomku. Tú diplomku samozrejme vhodne prekladáte čítaním článkov o indicko-pakistanských vzťahoch a identite oboch národov. Lebo to je k veci, rozumieme sa. Niekedy sa to môže hodiť ako poznámka do debaty, pre zdôraznenie mondénneho dôvtipu, ktorým oplávate oplývate ako polárny medveď srsťou.

A blogovaním. Zoznam nápadov na články, ktoré chcem napísať (nie na tento blog), je už dlhý ako lakeť, najpravdepodobnejšie lakeť nejakého švédskeho adolescenta. Keby som tak bystro šponovala um na tému diplomovej práce, isto by som už bola v polovici. Namiesto toho…nuž, pomlčíme.

Alebo nie. Povieme si úprimne, lebo dosiahnuť dno znamená, že už sa možno odraziť len smerom hore. (Ale tohto roku to žiadne dno nie je, rozhodne nie ako keď som (ne)písala bakalárku, zrejme preto, že narozdiel od roku 2013 mám teraz oddaného muža po boku a tým pádom dostatok sexu škrabkania po chrbte. Čo si budeme navrávať.)

Dnes som zatvorila dokument word s krvopotne naškriabanými siedmimi stranami a obrátila som list. Nešlo to inak. Keď cítite, že vaša práca ja nahovno, niekedy je namiesto prerábania lepšie začať odznova. Dnes som napísala krásne plynulé tri strany s adekvátnymi citáciami (t.j. žiadne ventilovania osobných názorov, fujto) a nočná mora v podobe predstáv reakcie školiteľa sa skončila. Niežeby som mu ich išla rovno poslať, ale cítim, že som na správnej ceste.

Zajtra mám dve skúšky a preto teraz blogujem, chápeme sa. To už je tradícia. Ale uvarila som si kávu, aby mi tá prokrastinácia išla lepšie od ruky.

Takže zatiaľ do skakavenia, priatelia!

One thought on “Skakavený január

Čo vy na to?

